Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ ΕΜΦΟΡΟΥΜΕΝΗ ΧΑΡΑΣ...

https://www.facebook.com/TAINIAeimarmeni

"Σας μιλω αδερφια εχω παθει πλακα :) δεν ειμαι χαρουμενος, ειμαι ευτυχισμενος! τι να πω... οι λεξεις δε φτανουν.
ΕΥΓΕ σε ολους σας, τετοια τυχη σαν τη δικη μου δυσκολα θαχει κινηματογραφιστης...τι να πω; μας χρωσταγε η ζωη και ταδωσε ολα μαζεμενα;
ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΧΩΡ...ΙΣΩ ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΣΑΣ,θα κανω μεγαλες αδικιες! ΟΛΟΙ, πισω απο την καμερα, μπρος, οι κρεμασμενοι απο πανω κι οσοι υπογεια βοηθησαν-τους αρουραιους των υπονομων ηδη λησμονησαμε:)-
ΟΛΟΙ ησασταν εξοχως υπεροχοι σ ενα δεκατετραμηνο ταξειδι. βπελω τα τελευταια υλικα κι εχω σκασει απο ευτυχια, πως να σας το πω. εχω γεμισει μεσα μου με αισθηματα ευγνωμοσυνης για ολους σας.
Δεν πρεπει να χαθει αυτη η μεγαλη παρεα :) να τελειωσουμε την ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ κι εχουμε να συνεχισουμε :)
ΕΥΓΕ ΣΑΣ "

O Ανδρεας μας, αφοτου εχει δει τα πλανα των τελευταιων γυρισματων...
 

    Ειναι η εποχη του μονταζ πια....
Η ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ ΠΕΠΡΩΤΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ..
                                                               (ομαδα διαχειρησης του μπλογκ)



















3 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ε, λοιπον, "ομαδα διαχειρισης", σας ευχαριστω γιασ τις εκπληξεις σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι ομορφο....και τοσο μελισταλαχτα ανθρωπινο...ανθρωποι που δεν γνωριζοντουσαν ως τα χθες...να ενωνονται μπροστα σε μια χαρα...
    Αυτο το οφειλουμε σε ολους που εδωσαν ψυχη στην Ειμαρμενη...Κυριως ομως στον οραματιστη της! Να σαι καλα Αντρεα:)Εμεις ευχαριστουμε για τη χαρα....
    (ομαδα διαχειρησης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή